czwartek, 11 października 2012

Polska- Afryka, Afryka- Polska.

Afryka to taki ląd, gdzie kobieta jest mniej warta niż koza. Tam kobiety się morduje, gwałci, prześladuje, zmusza do siedzenie cicho jak mysz pod miotłą, mają opiekować się potomstwem i tylko wtedy są coś warta jako quasi-człowiek. Te obyczaje przynosi do nas czarnoskóry poseł John Godson...nie musi się starać, tu jest dobry grunt by je zasiać. Poseł na pytanie, czy jest przeciwko zakazywaniu aborcji w przypadku zagrożenie życia matki, odpowiedział tak:

Tutaj nie jestem przeciwko. Uważam, że jest to decyzja lekarza. Tak naprawdę życie matki jest jakby(jakby?!!!) ważniejsze, bo to jest żywiciel rodziny, ma inne dzieci, więc uważam, że powinna mieć prymat. „

Czyli, gdyby to była pierwsza ciąża kobiety, to znaczy że byłby za? Lekarz decyduje? Nie ośle z Afryki, decyduje kobieta i tylko kobieta a lekarz ma wykonać swój obowiązek albo niech żre zasiłki dla bezrobotnych. Kobieta nie jest jakby ważniejsza tylko ważniejsza, bo to ona decyduje o tym czy chce urodzić czy nie i nikt poza nią.

A co poseł myśli o aborcji w następstwie zajścia w ciążę w wyniku gwałtu?

Uważam, że może być dozwolone, dlatego że jest to ogromna tragedia. W przypadku kazirodztwa czy gwałtu powinno być dozwolone”

Czyli narodzenie niechcianego i na dodatek upośledzonego dziecka, to mniejsza trauma? Pewnie ciut mniejsza ale też trauma. Traumą też będzie szukanie środków na leczenie takiego dziecka, patrzenie co dzień na jego dramat a często- śmierć. 

Mam też pytanie dla pana Karola: Czy zabijanie upośledzonych dzieci jest bardziej humanitarne?”

Zabijanie dzieci nigdy nie będzie humanitarne, dlatego w krajach cywilizowanych (tych daleko od Afryki) dozwolona jest aborcja.

Fundacje już zacierają ręce? Będzie więcej reklam między filmami, gdzie zachęcać się nas będzie do wysyłania smsów, lwa część trafi do prywatnych kieszeni, ochłapy do chorych dzieci. Poseł Godson natomiast, skarżył się kiedyś na rasizm, niech jest teraz pewien, że tak jak on traktuje kobiety jako człowieka gorszej kategorii, tak może się spodziewać że będzie dalej podcierajdupą dla białych panów.

11 komentarze:

Luka Wars pisze...

Jakie Godson ma kompetencje? Słuchałem już wcześniejszych wypowiedzi tego człowieka i uważam, że dostał się do sejmu nie z powodu wiedzy z zakresu polityki, ale z powodu koloru skóry.

Ludzie z okręgu wyborczego nie głosowali na Godsona - głosowali na czarnego, egzotycznego gościa. PR-owcy zrobili swoje.

Anonimowy pisze...

Napisałbym, żeby odstrzelić tą małpę, ale zaraz zarzucono by mi rasizm. Więc ujmę to tak - wara ci od naszych kobiet i won do Afryki, gdzie twoje miejsce. Nie mam nic do Murzynów, ale niech nie mieszają nam głupio w polityce!
Vislanijczyk

Zmija37 pisze...

Szczęka opadła mi bardzo nisko, wątpię abym ją szybko pozbierała. Myślałam, że już nic mnie nie zdziwi w tym kraju, jednak się myliłam. Kiedy wreszcie naszych rodzimych fanatyków wyśle się w daleką podróż, najlepiej w kosmos?

PKanalia pisze...

do jego murzyństwa nic nie mam... raczej do tego, którędy emigrował do Polski... katechezę watykańskiej ubecji odbył na pewno...
pozdrawiać :))...

Ra pisze...

Tia...matka jest jakby ważniejsza bo ma inne dzieci...w tym kraju już lepiej nie będzie - ja stąd odlatuję do lepszych krajów :P:P :):):):) Buźki Damo,skarbie :* jak tam, co tam ?

Dama Kier pisze...

@Ra- a dobrze skarbie, ja też odlatuję a tu może się dziać co chce:)

Ra pisze...

@ Dama - to może odlecimy razem :P ostatnio mam deficyt "odlotu" :P w życiu ;-)

Dama Kier pisze...

@Ra- jestem za, przydałby mi się porządny odlot;)

Ra pisze...

@ Dama - dobra masz u mnie MEGA odlot ;)

Brylancik pisze...

Nie wiem czy przejdzie ten komentarz - pewnie nie:
Niezależnie od racji lub ich braku jeśli wpis nosi znamiona rasizmu (a dla mnie nosi) to nawet nie ma co go brać na serio. Ja bym raczej przemyślała bardziej kwestię tego NAD CZYM naprawdę tu debatujemy, a NIE KTO debatuje i JAKI MA TO ZWIĄZEK Z KOLOREM SKÓRY.

Dama Kier pisze...

@Brylancik- powinnam z miejsca komentarz wywalić do kosza nawet nie czytając a widząc CAPSLOCK wdzierający się w wypowiedź. Rasizm? A seksizm np to co to jest? Takie dzielenie na lepszych i gorszych, na mniej i bardziej wartościowych ze względu na płeć- różnica? Tu mas kolor skóry, tam masz płeć. Poseł Godson skarżył się kiedyś na przejawy rasizmu a sam co robi? Nie jest ważne kto debatuje? Oczywiście, że jest to ważne. Po pierwsze debata służy temu, by społeczeństwo obserwujące ją przechyliło się w którąś stronę, wyrobiło sobie pogląd, dało się przekonać- tutaj plusuje każdy kto, potrafi się umiejętnie i przekonywująco wypowiedzieć, czy po prostu zjednać sobie obserwatora. Ważne jest też to, jakie wartości wyznaje debatujący, skąd je przyniósł, co wyniósł z rodziny i przeniósł w sferę publiczną. Poseł Godson nie pochodzi z Afryki?? Jak nie to skąd? W Afryce kobiety mają dobrze? Absolutnie nie, to kontynent na którym cierpią najbardziej. Najlżejszym złem tam, jest przekonanie że kobieta bezdzietna jest mniej warta niż matka, że niezamężna jest dużo mniej warta niż mężatka. Dam sobie rękę uciąć, że Godson część tamtejszych poglądów zabrał tutaj ze sobą. Użyłam słowa "czarnoskóry"? Ojej... przecież poseł Godson jest biały inaczej (poprawność polityczna)
Nie musisz brać mojego wpisu na serio, nikt ci nie każe. Ja na serio nie biorę ludzi przesadnie poprawnych politycznie, oraz tych którzy przesadnie sobie wszystko upraszczają.

Prześlij komentarz

Komentuj w miarę przyzwoicie. Jeśli masz zamiar dodać do mojej osoby kilka epitetów- daruj sobie, komentarz zostanie usunięty, chyba że przegniesz pałę, to pokaże innym jakim jesteś burakiem i komentarz pozostanie. Jeśli mentalnie masz 13 lat i chcesz napisać coś w stylu "boże ale ty jesteś gupia" to dorośnij, wróć i może wtedy Twój komentarz pozostanie. Jeśli chcesz tutaj toczyć pianę z katolickiej miłości do bliźniego- usunę Twoje wypociny. Jesteś anonimem? PODPISZ SIĘ! Mała nowelizacja- jeśli wpadasz tu tylko po to, by atakować wypowiadających się na moim blogu, pardon ale... wypadasz.