środa, 20 czerwca 2012

Tak się robi afery?

Wiecie co? Nie interesuje mnie za bardzo śmierć Petelickiego, ale w momencie w którym PiS (oraz pozostała popaprana prawica) znowu próbuje coś ugrać, zaczynam się zwyczajnie wkurwiać i wkraczam w temat.

Czytam, że człowiek tak niewygodny dla PO oraz innych, musiał zostać usunięty. Jak? Dlaczego niewygodny? Nie rozumiem? Co sprawiło, że był niewygodny? To rozumie chyba tylko PiS. Kiedy ucichły smoleńskie działa, czas na nową batalię. Blida podobno też sama się zabiła- kto wierzy? Czy nie jest tu dla kogoś banałem wydać kolejny wyrok? Gdybym miała świadomość, że starych naleśników nie da się dłużej odgrzewać (katastrofa Smoleńska) dałabym pospólstwu nową pożywkę. Może ludzie uwierzą, że teraz elity, niczym gangsterzy sprzątają niewygodnych ludzi. Że kraj kryminałem stoi i to wszystko przez rząd. Rządowa mafia króluje, tylko prawi i sprawiedliwi mogą temu zaradzić. Blidzie zaradzili, dość skutecznie, leży pod ziemią i się rozkłada. Sawickiej dali radę, napuścili żigolaka by nakłonił do przestępstwa, podobnie było z wieloma innymi postaciami polskiej polityki, bo chcieli wygrać na aferach, które sami wywołali. Teraz chcą coś ugrać na śmierci generała. Niewyjaśnione śmierci, raz za razem, ludzie niby niewygodni a w sumie robiący tyle ile gza słoniowi- więc jak to jest? Może PiS źle obstawia kogo usunąć, żeby zrobić aferę i innym do ręki włożyć pistolet? Ale ja tylko pytam, nie insynuuje. To po prostu śmierdzi, znowu ktoś ginie a dobrze wiem, że, to ta partia ma w tym wprawę- w dziwnych aferach (przypominam Blidę raz jeszcze oraz Agenta Tomka i całe to zasrane CBA) to cuchnie na kilometr. Niech katoprawackich gnębidup nie kusi, by mi robić burdel w komentarzach, bo zaraz i ja się pokuszę, ale o stworzenie nowej teorii spiskowej dziejów z alternatywną wersją smoleńskiej katastrofy. Skoro można produkować teorie spiskowe jedna za drugą i niebezpieczne opary absurdu, to i ja to robię... no chyba mi wolno, prawda?

3 komentarze:

wiesiek pisze...

A na mojej "krótkiej liscie " tez jest ten co nam zabił Prezydenta.
Niniejszym donoszę ze materiał wybuchowy był materiałem płynnym umieszczonym w paru "małpkach" co to je w ilościach hurtowych onegdaj zamawiała Kancelaria Prezydenta "do cateringu lotniczego" wg wyjaśnienie min Szczygły.
Materiał ten został następnie aktywowany telefonem Prezydenta podczas ostatniej z Nim rozmowy.
Kto to wiec ostatni rozmawiał,kto ubiegał się o sukcesje i kto do dziś "obrazon jest" ze jej nie dostał.No kto?
Co pod rozwagę daje Komisji Macierewicza.
/historia pełna jest takich skrytobójstw,nawet w rodzinie w walce o władzę.Mam przypomnieć ?

Anonimowy pisze...

Damo-poniosło Cię nieco!Ale i tak jesteś spokojna,albowiem ja,po wypowiedzi Nadpremiera,
rzuciłem słowem grubiańskim,zawierającym insynuacje co do proweniencji w/w,obraziłem
również Jego Wysokoje Błagarodje.../proweniencja/

Anonimowy pisze...

Ten rzekomy "twardziel" był uzależniony od alkoholu i hazardu, o czym doskonale wie rodzina, koledzy i byli podwładni. "Twardziel" jednak przenigdy nie przyzna się do osobistej porażki, ze nie radzi sobie z nałogiem, więc na terapię się oczywiście nie uda. Łatwiej sobie w łeb strzelić lub pętle na szyi zawiązać.
Teraz się sugeruje Altzhaimera, bo to modna i mniej wstydliwa choroba niż uzależnienia. A co robi alkohol (lub inne substancje chemiczne) z mózgiem to można sobie obejrzeć w różnych oddziałach opieki nad "roślinkami".

Prześlij komentarz

Komentuj w miarę przyzwoicie. Jeśli masz zamiar dodać do mojej osoby kilka epitetów- daruj sobie, komentarz zostanie usunięty, chyba że przegniesz pałę, to pokaże innym jakim jesteś burakiem i komentarz pozostanie. Jeśli mentalnie masz 13 lat i chcesz napisać coś w stylu "boże ale ty jesteś gupia" to dorośnij, wróć i może wtedy Twój komentarz pozostanie. Jeśli chcesz tutaj toczyć pianę z katolickiej miłości do bliźniego- usunę Twoje wypociny. Jesteś anonimem? PODPISZ SIĘ! Mała nowelizacja- jeśli wpadasz tu tylko po to, by atakować wypowiadających się na moim blogu, pardon ale... wypadasz.