środa, 19 września 2012

O Paweł...

Ostatnio głośno o Kukizie. Ja typa nie trawię a jego twarz wywołuje u mnie nieprzyjemne skurcze jelit. Jednak inicjatywę z jednomandatowymi okręgami poniekąd popieram (chociaż polemizować bym mogła), ale nie o tym chciałam napisać, czy ma gościu czasami rację czy nie. Chodzi mi o jego zdolności aktorskie, które w ostatnim czasie rozkwitają. Kukiz przychodzi do Wojewódzkiego i papla, papla tak że nawet Wojewódzki nie może dojść do słowa. Prawi morały, kazania, strzela hasłami które zbierają brawa publiczności w studiu. Myślę sobie- mamy kolejnego cwaniaka prawaka, ostatnio jest moda na polityczną karierę dla byle kogo. Paweł Kukiz zarzeka się ponoć, że on politykę będzie komentował, ale politykiem nie będzie... ależ już nim jest. Ostatnio na NE pisano, jakie miałby szanse w wyborach prezydenckich, ponoć duże ale to w końcu NE pisał, więc tyle w tym prawdy ile w komunistycznym manifeście. Kiepski piosenkarz lansuje się teraz na guru niezadowolonych mas. Udaje równego chłopa, który stoi murem za każdym obywatelem, pokrzywdzonym przez władzę. Równo ścina łby wszystkim politykom, takim czy owakim, pokazuje się jako przyjazny ludowi luzak a jak wiadomo lud ciemny to wszystko kupi. Kupuje zatem lud równiache Pawła i nie wie, że ten równiacha właśnie wkracza na drogę politycznej kariery, już sobie ścieżkę toruje a na końcu tej ścieżki jest Wiejska zapewne. Ja już nie wierzę żadnemu kontestatorowi polityki, który zbyt często swą twarzą sygnuje jakieś ideologie konkretnych partii, który w politykę zaczyna się za ostro bawić, który wciska się w media żeby dodać swoje 3 grosze. On nie jest oryginalny, on jest taki sam jak wielu polityków ze skrajnej prawej, potrafi tylko lepiej niż oni operować słowem. Te same ciemne idee i ta sama pokraczna wizja państwa skrajnie prawicowego terroru, zakazów i nakazów. Panie Kukiz, to pan tak śpiewał w piosence Virus sLD.

Jak ja was kurwy nienawidzę
I jak ja wami kurwy gardzę
Jak ja się za was kurwy wstydzę
Gdy za granicę czasem zajrzę

To samo ja śpiewam o ludziach z takimi poglądami jak pan, jak ja was się kurwa wstydzę, gdy za granicę czasem zajrzę.

Nadejdzie kiedyś taki czas
Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was
I nigdy już tu nie wrócicie

Oj tak, przyjdzie kiedyś na was czas, tu się pan Kukiz w ocenie nie pomylił, tylko obawiam się, że śpiewa też o samym sobie. Ktoś kto w swoich piosenkach stale nienawidzi i stale snuje plan wielkiej zemsty i przewrotu, równym gościem być nie może, raczej kolejnym nawiedzonym monstrum, któremu przyświeca cel bycia kolejnym politycznym guru z koszmarnymi wizjami przyszłości Polski. 

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nad Polską chyba ciąży jakaś klątwa. Żaden polityk nie naprawi tego co już jest tak zjebane i rozgrabione

Brunet pisze...

W odniesieniu do pozy pana K. - przypomina mi się fragment tekstu jednego z utworów Lady Pank "Wiadomo wszyscy k... i złodzieje, nie wyłączając nas":) Ot i tyle:)

politykpolski.com.pl pisze...

Jeśli chodzi o jednomandatowe okręgi wyborcze- jestem za! jest wiele kwestii z którymi się zgadzam z Kukizem, ale i kilka zupełnie dla mnie dziwnych.

Zapraszam do siebie:
http://politykpolski.blogspot.com

O qu! pisze...

Kukiz taką strategię przyjął siedzieć na okrągło w tv i narzekać: Nie chcą mnie grać.

Zapiski denerwujące pisze...

Jednomandatowe okręgi wyborcze oznaczałyby, że do parlamentu wejdą już tylko prawicowi milionerzy.

Poza tym pamiętam niedawne wybory do Senatu, oparte już o tę zasadę: miałem do wyboru dwóch prawicowców i jednego oszołoma. Czyli: nie miałem żadnego wyboru.

Z dwojga złego wolę więc już listy partyjne.

PKanalia pisze...

co by nie mówić o Kukizie, to w jednym przyznaję mu rację... bez przyzwolenia wierchuszki partyjnej nie ma bata, by się znaleźć na liście wyborczej, a w samym Sejmie jako poseł ma się niewiele do gadania jako człowiek, jedynie jako trybik w maszynce do głosowania...
pozdrawiać :))...

ajar pisze...

Kukiz u Wojewódzkiego się zbłaźnił. Lepperowi kiedyś się udało, Kukiz tego nie powtórzy. Za mało cwany jest, a aby osiągnąć sukces polityczny trzeba być mądrym lub cwanym. Pawłowi brakuje i jednego i drugiego.

Prześlij komentarz

Komentuj w miarę przyzwoicie. Jeśli masz zamiar dodać do mojej osoby kilka epitetów- daruj sobie, komentarz zostanie usunięty, chyba że przegniesz pałę, to pokaże innym jakim jesteś burakiem i komentarz pozostanie. Jeśli mentalnie masz 13 lat i chcesz napisać coś w stylu "boże ale ty jesteś gupia" to dorośnij, wróć i może wtedy Twój komentarz pozostanie. Jeśli chcesz tutaj toczyć pianę z katolickiej miłości do bliźniego- usunę Twoje wypociny. Jesteś anonimem? PODPISZ SIĘ! Mała nowelizacja- jeśli wpadasz tu tylko po to, by atakować wypowiadających się na moim blogu, pardon ale... wypadasz.