poniedziałek, 12 listopada 2012

Ciekawostki z sieci.

Przeglądając dziś YT, trafiłam na ciekawe wizje przyszłości Europy oraz Świata.

Polska częścią Imperium nazistów? Całkiem możliwe, jeśli dalej będziemy szli w tym kierunku, w których idziemy od kilku lat.

Wielka Polska Katolicka? autor nie jest Polakiem, ale chyba dobrze się orientuje czym ostatnio Polska śmierdzi.



Świat Podzielony między Chiny(czerwony kolor) i Rosję (pomarańczowy kolor)- ta wizja też wydaje się taka... realistyczna.

Poniżej linki do tych jakże ciekawych wizji przyszłości...
Europe in 2070
Europe map 2100
WWIII Simulation

3 komentarze:

Unknown pisze...

Dałabyś link do całego filmiku? Nie pachnie mi to rozwiniętą politologią, mimo wszystko wygląda mi na amatorskie wyobrażenia przyszłości, poparte niewielką wiedzą.

Coś nie czuję tego Nowego Pakistanu, Nowej Turcji, Nowej Albanii. Ksenofobią zalatuje.

Dama Kier pisze...

@Kamil, proszę, linki dodane do tekstu. Czy zalatują ksenofobią? Raczej nieznajomością realiów... po prostu, chociaż w niektórych opcjach powiewa całkiem realną wizją.

atkabe pisze...

Szczerze, w 2070 roku już mnie nie będzie niech się dzieje co chce, mi to lotto :))

Prześlij komentarz

Komentuj w miarę przyzwoicie. Jeśli masz zamiar dodać do mojej osoby kilka epitetów- daruj sobie, komentarz zostanie usunięty, chyba że przegniesz pałę, to pokaże innym jakim jesteś burakiem i komentarz pozostanie. Jeśli mentalnie masz 13 lat i chcesz napisać coś w stylu "boże ale ty jesteś gupia" to dorośnij, wróć i może wtedy Twój komentarz pozostanie. Jeśli chcesz tutaj toczyć pianę z katolickiej miłości do bliźniego- usunę Twoje wypociny. Jesteś anonimem? PODPISZ SIĘ! Mała nowelizacja- jeśli wpadasz tu tylko po to, by atakować wypowiadających się na moim blogu, pardon ale... wypadasz.